Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


woensdag 14 augustus 2013

Terug van weg geweest!

De zomervakantie zit er bijna op, 6 weken met 3 kids in huis is alles behalve vakantie maar wel erg gezellig.
Geen gestress 's morgens om acht uur om alle koppies dezelfde kant op te krijgen en op tijd naar school te gaan maar rustig eerst lekker laten spelen, om acht uur eens ontbijten (ondanks de vakantie is 07.00 uur natuurlijk een hele normale tijd in huize de Graaf) en vergeet niet het prachtige weer deze zomer. Daar kan toch niemand over klagen (tenzij je alleen van de winter houdt natuurlijk). We hebben prachtige steden bekeken zoals Deventer, Zutphen, Gouda en Hoorn, Hoorn is zo dichtbij en ik was er nog nooit geweest, erg he?! Helaas was de quiltwinkel dicht op dinsdag.

Het quiltseizoen komt langzaam weer op gang. Mijn vriendin Ans Tuinman heeft haar quilts in Wijk aan Zee hangen, zie de flyer hieronder. toegang is gratis maar donaties voor de kerk zijn welkom. Het is een heel oud kerkje van zo'n 600 jaar oud en dat moet toch behouden worden.

De quiltersgilde houdt dit jaar hun tentoonstelling lekker dicht bij: in de grote kerk van Alkmaar.
Vanaf 6 september t/m 11 september ben je welkom. Kijk op www.quiltersgilde.nl voor informatie hierover.

En dan heeft de quiltclub Needles and pins (waar ikzelf ook in zit) op zondag 15 september een tentoonstelling tijdens de kunstroute van Heemskerk (wij staan niet in hun boekje, let daar even op). Het is in het duingebied van Heemskerk op de kruisberg nr.5. Dit is naast de gasterij De kruisberg. Neem wel je duinkaart mee...
Tijd vanaf 10.00 uur tot +/- 16.00 uur
De basiscursisten die hun quilt af hebben zullen ook hun werk tentoonstellen.
Verder zal ik quiltbenodigdheden en andere kleine hebbedingetjes verkopen.
Op deze dag hebben ook niet-cursisten 10% korting op quiltbenodigdheden.

Babyblocks

Op vakantie had ik mijn pols erg naar verdraait en weken niet kunnen quilten, gelukkig heeft mijn lieve moeder mij een flink handje geholpen om toch de resterende blokken af te krijgen


deze blokken komen in de vier hoeken

Dresden plate

van deze log cabin blokken moet ik er nog 19 maken

mijn moeder heeft deze geborduurt, zo schattig!

En dit is het resultaat tot nu toe.

Zo, weer even bij gepraat,
Groetjes Tamara




Geen opmerkingen:

Een reactie posten