Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


dinsdag 28 mei 2013

Mooi weer!

He, he... eindelijk weer eens prachtig weer. Ik geniet met volle teugen.
Lekker naar buiten allemaal.

Maar straks ga ik weer gauw achter de naaimachine zitten want de blokken voor de vervolgcursus moeten gemaakt worden.

Zie hieronder de eerste 2 blokken. Het grote blok komt in het midden.Het grootste gedeelte heb ik uiteindelijk met de hand vastgenaaid want er kwamen zoveel puntjes op elkaar dat ik het met de naaimachine niet netjes kreeg, dus 'old fashion' met de hand aan de slag. De 'vliegende gansjes' heb ik wel met de naaimachine gemaakt. Alles wordt met Tilda stofjes gemaakt. 




Tot de volgende keer.

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten