Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


vrijdag 8 februari 2013

Log Cabin




Hard gewerkt en zie hier het resultaat tot nu toe. De blokken moeten natuurlijk nog aan elkaar genaaid worden. Gisteren heb ik fyberfill gekocht en naaigaren in een mooi rose tint. Verder een quiltpatroon uitgewerkt dus ik kan de blokken aan elkaar gaan naaien en gaan quilten.


Ik heb ook nog wat verschillende variaties neergelegd met de blokken die ik heb.
Dan merk je toch wel dat je op een gegeven moment een werkplan moet hebben wil je de quilt maken die je het mooist vind zodat je voldoende blokken van alles hebt. Tenzij je natuurlijk 1 type blok gaat naaien.






Gisteren ook nog dit mooi rozenstofje gekocht, te schattig om te laten liggen.

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten