Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


dinsdag 22 januari 2013

Kleine kabouter in de sneeuw



 Zoals waarschijnlijk overal in ons mooie land heeft het bij ons ook flink gesneeuwd.
En wij wonen dicht bij het bos dus had ik gisteren de wandelstappers aangedaan om een mooie boswandeling te maken.... Alleen de kinderwagen wilde niet door de sneeuw, helaas voor mij maar dat ging dus niet door.

Vandaag, nadat de sneeuw al aardig was aangestampt ging het beter. Ivor had het prima naar het zin, het zonnetje scheen door de bomen en ik kon een paar mooie kiekjes maken.

Het Witte kerkje te Duin en Bosch


En omdat dit toch een blog is voor quilters maar even een foto van mijn eerste afgemaakte quilt, ik was ermee begonnen voordat de oudste geboren was en ik heb hem voor de tweede afgemaakt.Alles met de hand genaaid en gequilt. Nu zou ik het zeker met naaimachine gedaan hebben.


Groetjes Tamara

PS. Kijk nog even onder het kopje Flying Geese voor nieuwe foto's van Ans en Tini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten