Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


vrijdag 28 december 2012

2013, een prachtig quiltjaar!


Heb je een gezellig kerstfeest gehad, buikjes rond gegeten? Nog mooie kerstliederen gehoord of zelf gezongen? Of bij de boom gezellig een quilt gemaakt?

Zelf heb ik nog even snel een mooi blommentje geborduurd en daar een hartje van genaaid, voor mijn moeder. Nou ben ik nog geen ervaren borduurster maar ik vond het erg leuk om te doen, je ziet al zo snel resultaat. Het patroontje komt uit Elines Huis Winter (klik hier) Al viel het mij ietsie pietsie tegen dat het toch wel veel tijd kost om zo'n klein dingetje te borduren. Ik denk altijd: O, dat doe ik wel even....Alleen dat 'even' is altijd 'iets langer' dan mijn planning. Ken je dat?

Verder begint op 23 januari de log cabin cursus, de groep die net de basis cursus gevolgd heeft  gaan hiermee door. Er komen natuurlijk nog heel veel blokken bij: Nog een rand met brede en smalle stroken, hierdoor krijg je een gegolfde rand en een Court House Step als laatste rand en wie weet ook nog een mooie brede border van 1 stof daarom heen. Ik bekijk dat pas als de log cabins klaar zijn.



Alvast een hele gezellige jaarwisseling gewenst en pas op voor rond vliegend vuurwerk. En als je zelf af gaat steken ook oppassen voor je vingers en ogen. (en die van een ander natuurlijk).

Een heerlijk quiltend 2013 gewenst!!!!

Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten