Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


donderdag 29 november 2012

Hiep hiep hoera!!!

Afgelopen zondag hadden Thorgal en ik onze verjaardag gevierd. Thorgal is al een grote vent van 4 jaar geworden en gaat nu net als broer Tristan naar school en ik ben zoveel.....geworden.
We zijn alle twee weer enorm verwend door onze familie en vrienden. Nogmaals bedankt hiervoor!

Ikzelf heb 2 geweldige boeken van Elines Huis gekregen. Deze staan vol met leuke freubeldingetjes zoals borduurtjes, kaarten, deur/sleutelhangers, je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er in. Verder nog een mooie agenda voor 2013 van Elines huis, ook vol met leuke ideeën om te maken.
Als ik het goed heb komt er in April volgend jaar weer een nieuw boek van haar uit. Ik hou het in de gaten..





Ook weer nieuwe lapjes van Tilda samen met mooie mintgroene knoopjes van mijn ouders. Mijn moeder had bij de kringloopwinkel een mooie knoopjesketting gekocht en deze stuk geknipt en voila, je hebt weer nieuwe knoopjes erbij voor een € 1,00.
Zelf kijk ik ook vaak bij de kringloopwinkel, er staat eigenlijk altijd weer iets leuks voor de hergebruik.
Zoals laatst had ik een paar mooie wollen dekens in pastelkleuren gevonden. Daar kan ik weer een paar spreien van maken, of mooie grote kussens voor op de bank. Een mooi lint, afwerken met mooi fluweel en zie daar je hebt weer wat moois gecreëerd. Nu dat nog even doen natuurlijk .Kun je ook tijd kopen of vragen voor Sinterklaas?


De meest rechtse zalmkleurige stof wil ik voor de gezichtjes gaan gebruiken voor de Dancing Dollies quilt



Dit is mijn Dancing dollies stofjesverzameling tot nu toe, ik ben er nog niet maar het begin is er al zeker.

Groetjes Tamara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten