Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


vrijdag 16 november 2012

Hartjes, hartjes en... een vogeltje.


De laatste week erg hard gewerkt aan de hartjes, zie onder het resultaat.















Kun je het geloven dat ik wel 3 uur met een zo´n klein vogeltjes bezig ben geweest en het resultaat is ver beneden pijl, leuk voor thuis maar zeker niet goed genoeg voor de verkoop. Wijze les voor de volgende keer.



Zo vlak voor sint ben ik ook nog jarig, gelukkig nog aan de goede kant van de 40!
Van manlief heb ik alvast prachtig lint voor de quilt  Dancing Dollies en mooie haken voor
 in mijn Brocante huis gekregen.



Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten