Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


vrijdag 7 september 2012

De blauwe sampler

Hierbij nog even een foto van de blauwe sampler. Er moeten nog 3 blauwe stukken rand omheen, het probleem zit hem in de 45 graden hoeken.
Omdat dit mijn eerste quilt is, is alles schots en scheef en daardoor lastig nette hoekjes te maken en aangezien ik een pietje precies ben wat quilten betreft is het een doorn in het oog. Maar uithalen wil ik ook niet, juist omdat dit mijn eerste quilt is. Kun je het nog volgen...?




Morgen gaan 2 quiltvriendinnen en ik naar de Quitersgilde tentoonstelling in Deventer. Enorm veel zin heb ik er in. Vorig jaar kon ik niet mee omdat ik op het eind liep van Ivor. Volgend jaar is het in Alkmaar, eindelijk weer wat dichterbij. we zouden het zelfs op de fiets af kunnen.
Morgen dus eerst 2 uur treinen, maar zo met een aantal dames zal dat geen probleem zijn en misschien dat ik nog wel wat te patchen meeneem.





Voor mijn zus en zwager ga ik deze quilt maken.
Voor mij voor het eerst met effen stoffen, bij hun zal het erg mooi staan straks. Morgen ga ik stoffen proberen te scoren. dan kan ik daar een beginnetje mee maken dit jaar, wie weet komt hij ook nog af.





Zelf vind ik deze erg mooi, zal ik hier stoffen voor zoeken?
Wie weet? Ik heb een lange lijst met spullen die ik nodig heb 
en nog het een en ander wat ik graag zou willen.
En dan is er nog een prachtige tentoonstelling te bekijken, 
kortom, een drukke dag morgen. Jullie horen van mij natuurlijk
hoe het geweest is.



Groetjes Tamara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten