Basiscursus Amerikaans patchwork.

Dit voorjaar zal ik geen nieuwe cursussen geven, heeft u wel interesse, stuur dan gerust een berichtje voor het najaar seizoen.


zondag 5 augustus 2012

Celine

Zo'n 2 jaar geleden heb ik bij Quilt it Dotty ( www.quilt-it.nl) een leuk patroon gekocht: Celine.
Met allerschattigste  borduurtjes, een paar applicaties en leuke kantjes er in verwerkt.

Aangezien ik nog niet kon borduren en ook nog niet kon appliceren was dat wel weer even een uitdaging en daardoor lag het zo'n anderhalf jaar in de kast totdat ik het zat was, ik wilde het zo graag maken dus de hulp ingeroepen van moeders, zij kon mij helpen met borduren We zitten samen met Anita en Lida in een quiltbee en Lida kon mij weer helpen met de applicaties. Dat is nou zo leuk aan een quiltbee, je leert elke keer weer wat van elkaar en het is natuurlijk altijd gezellig.

De eerste rij is zo goed als af en de eerste 2 blokken  van de 2e rij zijn ook af. . Ikzelf vind het al erg leuk worden     

mijn eerste borduurtje


Wel jammer dat ik zo weinig tijd heb om er aan te werken. Het liefst maak ik elke dag een nieuw blok, maar ja, de mannen van mij hebben schoolvakantie en de jongste is pas 9 maanden en hij wil natuurlijk ook alle aandacht die hij ook krijgt want hij heeft een hoog knuffel gehalte.



mijn eerste applicatie
Hier regent het weer eens gezellig, een mooie dag om te quilten.

                              Groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten